Winkelmand
  • Geen producten in het winkelmandje

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via e-mail?

Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de SPAM of ongewenste inbox terechtkomen.

Heb je de e-mail niet ontvangen binnen een uur na het plaatsen van de bestelling en heeft er wel een betaling plaatsgevonden, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@95percent.nl.

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies